About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
♥ Jika indah satu pertemuan jangan akhiri dgn perpisahan ♥ Jika suci satu perkenalan jangan cemari dengan pendustaan ♥ Jika bernilai sebuah perhubungan hargailah ia dengan keikhlasan ♥

Followers

Pages

Saturday, August 13, 2011

Biar sedetik cuma

Biar sedetik cuma,
Izinkan aku melakar rasa rindu ini
Pada sang bayu yang berhembus
Pintaku cuma satu
Semoga kau titip rasa ini kepadanya

Biar sedetik cuma
ingin ku mendengar kata rindu
terbit dari bibirmu
Aku tak ingin terus bermimpi

Biar sedetik cuma
izinkan aku merasai kasih sayangmu
tiada lain yang aku pinta
hanya secebis pengertian

Biar sedetik cuma
kau pimpinlah aku seiring dengan jalanmu
tak ingin ku meninggalkan dan ditinggalkan
kerana hanya kau yang satu
bertahta dihatiku......

No comments:

Post a Comment