About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
♥ Jika indah satu pertemuan jangan akhiri dgn perpisahan ♥ Jika suci satu perkenalan jangan cemari dengan pendustaan ♥ Jika bernilai sebuah perhubungan hargailah ia dengan keikhlasan ♥

Followers

Pages

Wednesday, May 23, 2012

Menggarap blog usang ini

Malam semakin larut. Aku masih termangu mengadap laptop. Hurmm apa yang harus aku taip? Setelah sekian lama aku tidak melakar di blog ini. 


Aku mula berkira kira. Haruskah aku teruskan kisah perjalanan hidup insan bernama ZULAIKHA? Atau biarkan segalanya menjadi tanda tanya? Aku telah mendapat keizinan untuk menggarap kisah suka dukanya di sini.


Segalanya telah tersusun dalam lipatan fikiran. Namun kalut untuk menyusun ayat di sini. Mungkin tika ini fikiran aku tidak begitu tenang untuk berkarya. 


ZULAIKHA gadis genit yang penuh misteri. Aku jadi begitu teruja untuk terus bercerita. Dan aku masih tercari detik dan waktu yang sesuai. 


Andai ada kesempatan pasti kisah itu ada penghujungnya. Insyaallah........


No comments:

Post a Comment